Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 9 november 2012

Dag två att inta cellgifterna.......






Mådde lite illa mitt på dan.......men inte så farligt....men jag vet nu när detta är 8:e omgången av cytostatika att första dan är okej.....det blir värre tyvärr......Blev glatt överraskad av två av mina hjärtan idag på förmiddan....Sara & Isak kom och tog en förmiddagskaffe.....lagom till Hem till Gården skulle börja for dom iväg för att Isak skulle sova middag......till lunch blev det smörgåstårta som jag fick av pappan i går när vi åkte hem från sjukhuset,det va jag värd sa han...och han vet ju vad jag gillar.....har haft värk i bröstkorgen idag med......konstig värk......ska ge det några dagar till.....men sen ska jag begära en röntgen .....för ngt knas är det......Ville kom hem glad idag med....Linnea och Lilla Bebban gick och mötte honom när han kom från skolbussen......middag idag blev stekt fläskkarre med potatis,beasås,kantarellsås och sallad...gott som sjutton va det......skönt att det är helg så pappan är hemma.....Imorrn står det byta halm/hö på innekaninen, veckohandla på pappans att göra lista.......på mammans står det :sticka bluffollar,ladda batterierna (kroppens alltså) nu WF.... VA RÄDDA OM VARANDRA

1 kommentar:

  1. Full rulle runt dej...som vanligt.Smörgåstårta....mums.

    Styrkekramar ♥

    SvaraRadera