Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 29 november 2012

Härligt med snö =)










Jissus va härligt att få vakna upp till lite vitt på träden utanför...så mysigt....men fick en flashback till förra året...när allt brakade ....Hur jag tänkte då ....Om jag skulle få uppleva en vinter till.....usch ja det va många tunga tankar den vintern....även nu men nu kan jag ta dom lite bättre....Ville han blev så glad och har varit ute flera timmar nu ikväll......och lekt med Tim,Ludde och även Linnea och Tobias va ut en snabbis....hoppas det får ligga kvar ett tag nu då.....och gärna få komma lite till.....idag har jag stickat på den lilla babykoftan och nu är det bara huvan kvar......den kommer att bli så fin.....imorgon hoppas jag att det dimper ner lite mjukt och ulligt i brevlådan och knappar väntar jag på hoppas hoppas.....Imorrn är det ju sprutdag igen,ska in till tjejerna på endokrinonkologiska mottagningen och få hjälp med min spruta Xgeva.....och så ringde dom och gorde klartecken för nästa cytostatika behandling,proverna va okej....nä nu blir de som vanligt lite WF och sen försöka sussa föregående natt blev det inte många timmars sömn......

2 kommentarer:

  1. Ljuvliga vinterbilder.
    Här i satn ser man inte till så mycke snö.Blir slask med en gång.......och halt.
    Uch...jag gillar inte halkan.
    Så fina bilder på dina hjärtegrym.
    Hoppas att du får en lung natt.
    Styrkekramar♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Super härligt med snön! Du får tänka så här också, FAN vad du är grym som fixat det här året och dessutom mår så pass bra som du gör! Och orkar vara så glad och pigg, fast det är jobbigt mellanåt så klart. Du ÄR supermamman!

    <3

    Den där koftan, finns den i större storlekar eller fick Isak i den största? Den är ju så fin så Isak skulle vilja ha en större till våren... ;-) <3

    Och just det!!! Såg att du registrerat dig på bloggportalen, men du måste ju lägga in deras lilla "Twingly"-knapp så att din statistik räknas och du kommer med på listan. :-)

    SvaraRadera