Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 5 november 2012

Gråmulen måndag...tur vi har solstrålen lilla Ebba.....









och alla ljuslyktor.......har haft lite jobbigt med huvudet idag varit lite yrslig känns som om man ska svimma ibland....och trött så in i vassen......Ville va glad och go när han kom hem och glad blev han när han hörde att pappan fixat klipptid hos frissan halv fyra......han kom hem och va så fin i håret......annars har dagen varit som alla andra..stickat och kollat på Hem till Gården....fick hem ett så mysigt garn som jag ska annvända som fuskpäls på en del som jag stickat bla kanterna på huvan på huvkoftorna ! håller på och sticka upp lite till marknaden den 25 november då Malin ska stå och sälja vårat handarbete......åt middan från igår tillvlunch och den va såååååå god..........Dom stora barnen hade kul på kvällen ute vid köksbordet och lekte nån lek med lappar i pannan med ord på som man ska ställa frågor och gissa på vad det står på lappen.....nu ska jag avrunda denna dag med WF Natti Natti......

2 kommentarer:

  1. Riktigt skumt med blogger. Nu säger han att min kommentar kommer att publiceras när du godkänt den.... Men jag har ju inte skrivit den än :D Skumt!
    Hoppas du haft en bra tisdag! KRAMEN

    SvaraRadera
  2. Hitta din blogg då jag sökte efter mönster så min mormor kan sticka kläder till skrållan som min äldsta dotter ska få från min mamma i jul.... Ville bara säga att jag tänker på dig o din familj o hoppas att er historia blir till en solskenshistoria<3

    SvaraRadera