Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 16 november 2012

Jaa då va alla på plats igen......


allt i sin ordning...huset fullt igen.....Lilla Ebba,Linnea och Tobias är tillbaka efter ett par dagar hos Tobias familj.....just nu hör jag hur Lilla Bebban skäller på mor sin ute i köket och vill nog ha tutte och sova,men mamman håller på och gör kvällstoaletten......Tror Ebba tycker det tar för lång tid.....Lilla söta Ebba......Ville va hemma idag också men på dan fick han gå med Tim och Ludde på en promenad i skogen för att få lite luft.....hoppas han kryar på sig under helgen så han kan gå i skolan på måndag......Fick mysigt fika besök av Micke , Petra och lilla Ronja på eftermiddan.......Middagen idag va beställd av Philip (igen) och då blev det köttbullar och makaroner....Pappan veckohandlade idag så nu är skåpen fyllda igen...härligt......sen fick jag ett sånt där konstigt migränflimmer ikväll,pratade just om det idag att jag inte haft det sen dom tog bort hjärntumören.....men pratar man om trollen....så syfältet blev skapligt knäppt.....fattar inte vad det där kommer för....lite läskigt.....får ta upp det när jag ska på återbesök hos neuroläkarn Hans. annars va jag nöjd med kvällen,Doobidoo och Grimm......och nu WF och sen borra ner näsan i kudden och hålla tummarna för några timmars sömn........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar