Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 12 november 2012

Sista dagen med cellgifterna för denna gång. .. nu blir det fritt från dom i tre veckor innan nästa gång det ska jagas cancermonster.....





Är som en befrielsens dag när det är sista dagen för cellgifterna/cytostatikan.....sen dröjer det några veckor innan nästa omgång startar för att jaga cancermonster i kroppen.....nu väntar en enorm trötthet nån vecka......hatar den där tröttheten..... Lilla Hjärtat blev hemma idag , han har ju alltid haft problem med sin mage sen han hade sin tarminvagination i september -08....då låg vi ju inte på Ackis.....lilla killen hade såååååå himla ont,men efter det så får han ofta vattniga avföringar vi har varit till läkare efter det men man hittar inget fel....mysko...så när han blir nödig måste han in på toan SNABBT...... I dag gick jag in och läste min journal på Mina Vårdkontakter.....och det va intressant läsning...jag trodde ju att cancern inte satt i benmärgen,men det gjorde den och i vissa lymfkörtlar som jag trodde va fria....shit jag har ju cancer överallt......kändes bra att i lugn och ro läsa igenom journalen om operationerna och om vården när jag legat inne....... Till middag bjöds det på ugnsstekt falukorv med äpple och riven ost + potstismos allt enligt Linneas önskan.....nu ska det försökas att sussa..... Va Rädda Om Varandra

1 kommentar:

  1. Vila ordentligt nu så du orkar med nästa omgång. Håller tummarna för att de är den sista! KRAMEN

    SvaraRadera