Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 13 november 2012

Inga cellgifter idag....SÅ BEFRIANDE =)








Ja det är verkligen en befrielse när man är klar med cytostatikan nu dröjer det 3 1/2 vecka igen......Detta måste jag göra förmodligen livet ut ha cellgiftsbehandling va fjärde vecka....drygt och jobbigt......men så länge kroppen och mina värden är okej för behandling så blir det så....livet ut..... och får jag inte cellgifterna så växer cancern direkt ....för som jag skrivit tidigare så går det INTE att ta bort denna cancer eller bota den.......den är kvar och kan växa till rätt som det är.....nu blir det ju täta kontroller hela tiden.....så lite oro finns ju hela tiden.....man tänker på det jämt.....I dag fick Ville vara hemma eftersom magen va så kajko igår....men imorrn ska han traska iväg......tur att Linnea är hemma som kan va med honom.....Gjorde klart två Bluffisar idag......dom med pälskanten blir så läckra.....tände mysljusen ikväll och började sticka på en vintervit bluffis som ska få pälskant.....Till middag idag blev det lax,sås,potatis och tomater....mums.....Fick hem lite gottit i brevlådan idag också ...Det härliga pälsgarnet fox som jag köpt från Världens bästa Ulla som jag annvänder till bluffisarna.....nej nu är det dax att knoppa =) Va Rädda Om Varandra.....man vet aldrig hur länge man har varandra <3

1 kommentar:

  1. skönt att slippa dina monsterbotare för nån vecka iaf. Stackars Ville som har besvärligt med sin lilla mage. Förstår at dina fina bluffiasr blir superfina=))))
    Kramisar till dej vännen <3
    .
    Ps. du kan väl pm mej om hur mycket dm kostar så skickar jag=)).

    SvaraRadera