Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 24 november 2012

Shopping och förberedelser för 7-årsdag imorgon...










ja idag tog jag mig i kragen och for iväg in till stan för att shoppa till Lilla Hjärtat och fixa födelsedagsfikat till Lilla Hjärtat ...... Tänk han blir hela 7 år imorrn...shit va tar tiden vägen.....minns dagen han föddes som om det va igår....Älskade lilla unge.......Först började vi med KappAhl medans pappan stack in på Coop. Och vi hittade mycke fint tröjor,byxor,handskar,strumpor,blusar till mamman och en mjukisoverall till Ville som han så gärna ville ha......Tröja till Philip hittade vi också.....Ville shoppade snygga solbrillpr,halsband och tattoos......Sen hade jag lovat att åka förbi Lekplaneten och kolla på leklera men den vi skulle ha hade inte kommit in ännu så de blev lite annat smått pch gott....Tog med os McDonaldsmat hem hämtade mitt garnpaket...åhhh så härliga Maja nystanen va ..... fick klart ett par bluffisar till ikväll så nu är de färdigjobbat till Julmarknaden....så jag började med en babyhuvtröja som måste bli klar i december......Imorgon är ju marknaden och hoppas ngn vill ha en Bluffis....dom är ju så bra både till barn och vuxen när det blir vinter......Tim gratulerade Ville ikväll och han gav honom en stooooor radiostyrd bil....värsta vrålåket,så den har det körts med här ikväll.......nä nu lite Word Feud och sen kalla på John Blund imorgon blir en fullspäckad dag =)

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag du har haft.
    Lycka till i morgon med kalaset.
    Maja garnet ser härligt ut.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera