Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 22 juni 2012

Landat i min soffhörna efter en underbar dag......





Dagen blev så lugn och fin......precis vad jag behövde.....barnen Malin m familj, Mia & Zacke,Micke m pojkarna och nya flickvännen och hennes lilla dotter och Titt & Boman...+ barnen som bor i Gula Huset =)........Dom va upp till Midsommardans i Vargspåret medans jag vilade hemma och förberedde maten....sen kom dom allihopa hem och åt middag.......lugnt och städat......så nu är jag trött....har landat i min soffhörna och ska sticka lite nu.......En såååå Himla Mysig dag.....TACK ALLA MINA HJÄRTAN <3

2 kommentarer:

  1. Tack själv underbara mamma<3 så god mat har jag inte ätit på lääääänge! Älskar dig och puss och kram! :) mia

    SvaraRadera
  2. Låter som ni hade en fantastiskt mysig dag=) Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg. Kraaaaaaaam

    SvaraRadera