Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 20 juni 2012

Mina underbara arbetskamrater på Förskolan Tallen

I dag kom det ännu en överraskning med posten.....från mina underbara arbetskompisar på Förskolan Tallen....... Saknar ju mitt Tallen så in i norden...är så glad att fått chansen att få min anställning där och skulle velat att Ville haft chansen att gått där i stället för där han gick....även om oproffessionellas skitsnack nåt mitt öra.......Ja jissus säger jag tänk om folk kunde bry sig om sitt eget och försöka få det att fungera istället...... Tack alla ni rara , goingar på Förskolan Tallen för sommarpresenten...Saknar er så det gör ont i hjärtat.....

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara arbetskamrater du har.
    Jättefint hängsmycke.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Härligt med arbetskamrater som överraskar med en fin present.

    SvaraRadera
  3. Det är inte alltid man har så goa arbetskompisar så man får ta väl hand om dom. Men man känner sig saknad o uppskattad. Det är du värd. Hoppas nu att du kommer att må bättre till helgen. Önskar dig en härlig torsdag med mycket sol kramar Beijan

    SvaraRadera
  4. Förstår att du saknar ditt jobb o arbetskamrater=) Jättefint halsband du fått. Ha en fin Torsdag vännen. Megakramar från mej<3

    SvaraRadera