Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 23 juni 2012

Zauberball


ja även om det va Midsommarafton igår så blev det en garnbeställning från Garnkorgen....Det blev några nystan av Zauberball.....så härliga färger.....blir jag nöjd så blir det mer beställning därifrån........i dag blir det en lugn dag här....är så himla trött efter cellgiftsbehandlingen.......Och kära Grannen E.....förstår eran saknad efter en trogen vän.....det är ju det som är så jobbigt med våra kära husdjur......jag bävar för den dagen våran Älskade Larsson inte finns mer......Näpp nu ska Lilla Hjärtat få lite gröt ...... Puss i Pannan <3

5 kommentarer:

  1. Åh, vilket garn! Glassfärg.. Iaf på det ena :) Jag väntar garn till höst/vintern.. Mitt husdjur, sheltiekillen i mitt hjärta, ska lämna sin päls till kardning o spinning :)Ska bli så himla spännande att se! Och känna.. Vet inte vad som ska göras med det, mer än att det ska bli nåt till mej! Självklart handlas det garn dessemellan.. Hur skulle det annars se ut? ;)
    Hoppas ni har hyfsat väder så du kan sitta ute med stickning o få sol, frisk luft o vila!
    /Tina
    PS. "Den där dagen" när man har husdjur är svår... Men den uppvägs av glädjen man har när de är med en..

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en fortsatt mysig midsommar helg kramar Beijan

    SvaraRadera
  3. Önskar dej en skön fortsättning på helgen.
    Underbart garn,isynnerhet den där glassfärgade.Läckert.
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Ta dej en rejäl vila, det är välbehövligt för dej=) Vilka härliga garner, särskilt det rosa. Ha en fortsatt skön midsommarsöndag=) Kramen<3

    SvaraRadera
  5. Har nyss börjat läsa din blogg. Jag brukar skryta om att jag fött barn på 70-, 80-, och 90-talet. Att ha fött barn i 30 åt låter spännande tycker folk. Men du har fött barn under en längre tidperiod, på 70-, 80-, 90- och 2000-talet. Grattis, vilken bedrift.

    SvaraRadera