Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 17 januari 2014

Allt känns tungt...... trött......

Ja det är en jobbig tid just nu för psyket......men håller huvudet över vattnet..... jobbigt när man aldrig får känna sig frisk,som innan detta helvete startade.....skulle ge mycket för att få en dag utan nån värk eller hjärnspöken...... som dagen innan jag tuggade ur plomben i tanden ☆ Men det finns många som har gett mig glädje under dessa år.....alla små och stora garnpaket som legat i brevlådan....ni skulle bara veta vilken glädje det ger mig..... garn nörd som man är =) som idag när det kom ett litet paket med garner till mitt ♡ Pytteliten♡ från Maritha Tack Snälla Du ♡ Älskar ju garner i alla dess former......t.o.m gubben kom hem med garn idag efter jag bett honom kolla efter det på Coop UTAN PROTESTER !!!!! DET NI =) Annars brukar det låta : kan vi inte ta det en annan dag ,men jag förstår nu varför ....Det ska iväg och åkas skidor imorrn,och för att hålla Tanten på gott humör så letades det efter garner åt Tanten hi hi hi........ Linnéa och Ebba for iväg till Tobias i dag och blir där till på Söndagkväll..... så vi har småbarnsfritt =) men hon ersattes ganska omgående av lilla Parveln som vi hjälper till med att va barnvakt åt så mamman får ut och parta lite,,just nu sussar killarna sött i våran säng ♡ Babyset nr 2 blev färdigt idag till ♡Pytteliten♡ så satte genast i gång med nr 3 i en annan tappning av samma mönster.....men det är en liten tjej som börjat vilja komma upp och sitta i knä't så fort jag ska sticka och vill sjunga och gosa♡ så det blev inte så mycket stickat innan dom for iväg...Nä nu är det dax för giftpiller och krämer Godnatt önskar jag er ☆



Traderavinst

Pappans byte ♡

3 kommentarer:

  1. Den blå blev oxå fin...men vilken fart du har på stickorna! Och du säger att det inte blev så mycket stickat...hmm. Du måste ha stickat upp flera ton garn under årens lopp...förstår nu vad garngalen betyder.Men projekt Pytteliten är så gulligt - väntar med spänning på att få se nr 3♡. Och inte undra på att du är lite nere efter alla helger - för nu har du tid o fundera. Hoppas du får många stickstunder i helgen. Själaterapi♡ natti natti sov gott Sirpsa

    SvaraRadera
  2. Självklart att du har dina funderar och deppar dagar. Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig hur du har det. Jag blev lite full utskratta när jag läste att mannen inte hade protestera den minsta när det skulle handlas garn 😉
    Ha en bra lördag och jag hoppas småkillarna är snälla och lugna idag.
    Kram till dig ❤
    Anki

    SvaraRadera
  3. Jaa skulle vara konstigt om du inte hade dessa tunga dagar! Men DU är en k ä m p e Bettan! Åsså min hjältinna ♥ Ja se gubbar,hahaha dom är för roliga o ganska lika kan jag se! Lite så här också må du tro! Kraam Gunilla

    SvaraRadera