Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 12 januari 2014

Larsson och Jag

Äter min frukost i sällskap med en stilig herre vid namn Larsson ♡ Har ju fått äta min frukost själv i 4 dagar nu då Pappan varit uppe i Orsa med Team Sportia sedan i torsdags men kommer hem på kvällskvisten idag.....Tufft att vara själv hemma när man inte är till 100% i kropp och knopp.... men det har funkat bra.....och inatt har ju Ville slaggat över hos systra sin....... har sovit hela natten i natt.....så himla skönt..... men när alla är hemma och man vet vad man har ungdomarna så kan man koppla av .....så därför sov jag nog som en stock...... nä nu är det dax att slå igång denna dag ....kallt ute här idag -10 så tänt i vedspisen har jag gjort,mysigt höra hur den knastrar.....Ha en bra dag...nu fortsätter jag frukosten med min kavaljer......

4 kommentarer:

  1. Njut av din sprakande brasa och lugnet som råder i huset.
    Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera
  2. Fin herre, han Larsson minsann! Åh har ni vedspis? Låter underbart! DET skulleja vilja ha...men det får duga med vår braskamin!...Ha en bra dag i lugnets tecken fina DU ♥ Gunilla....Hälsa Larsson

    SvaraRadera
  3. Skönt med en hel natts sömn. Härligt att ni har en Larsson, katter är så rogivande även om dom har mycket bus i sig mellan varven ! Njut av spisvärmen , myshörnan, stickningen och Din Fina Familj. Följer dig här på bloggen och du är en helt fantastisk människa. Jag har såå mycket varma tankar för Dig. Kram Ulrika

    SvaraRadera
  4. Superfin kavaljer med rosa nos. SÅ SÖT!♡ Kram Sirpa

    SvaraRadera