Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 27 januari 2014

Imorrn är det dax för sjukhusbesök igen........

Och nu är det dax för första strålningen på ryggraden där dom förbenade cancermonstren vuxit.....skitcancer..... så idag har det varit en sån där dag med ångest och oro...... som alltid inför dessa sjukhusbesök,mår tjyvens när vi närmar oss stan.....annars har det varit en ganska lugn dag.....Pappan och Viloe for iväg ner till Gunsta för att åka skriskor...... Stickat har det blivit idag.....och snart är set nr 5 färdig ♡Pytteliten♡ det som jag stickar nu är i en ljus turkos..... och sen har jag letat efter ett gammalt mönster från början av -70 talet och efter många om och men och nästan så man blev nödig i stressen av att inte hitta det...så hittade jag det,så Glad =) idag till middag blev det kåldolmar,sås,potatis och lingonsylt och till efterrätt vankades det chokladpudding med grädde....sen så va det dax att kolla på Familjen Annorlunda.....åh shit säger jag och JAG VET VAD JAG TALAR OM va skönt att våra är gamla nu ,bara Ville som räknas till småbarn....... Kul att få se sin trädgårdsmästare på tv'n, Funbo Plantskola ! Nä skönt att ha vuxna barn.... Folk undrar ju varför man skaffar så många.... Dom är ju min pensionsförsäkring.... Dom ska ju turas om att ta hand om mig och pappan.... som äldrevården är idag så ...... blir man lite skraj ..... Men då har ju jag alla mina kids ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ + ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ nä skämt åsido så hoppas jag dom har tid och ork att ta hand om oss..... nu ska jag ta mina giftpiller och spela lite word feud ,kolla runt lite på webben och sen försöka tagga ner och sova ☆ Godnatt på er ☆



MINA UNGAR ALLA TJUGOEN ♡♡♡

7 kommentarer:

  1. Ett stort lycka till i morgon ❤
    Kåldolmar är underbar mat 😊
    Jag tittade inte på familjen annorlunda men ni som har många barn är ju beundransvärda❤❤❤
    Jag hoppas du kan sova lite i natt.
    En stor varm bamsekram till dig ❤❤
    Anki

    SvaraRadera
  2. Kraaam! Huvudsaken är väl att ni båda är nöjda med ert livsval att ha en storfamilj. Jobbigt med oro o ångest. Tänker på dig! ♡ Sirpa

    SvaraRadera
  3. Gomorron fina vän♥Hoppas du fått sova lite i natt...eller mycket menar jag! ! Lycka till idag goa Bettan...ska tänka på dej♥kramar Gunilla

    SvaraRadera
  4. Haha, jag tycker att de barnen som orsakat mest gråa hår som får dra störst last sen! Jag är ju ute och mortionerar pappan redan nu. ;-) hehe! Puss på mamman!

    SvaraRadera
  5. Godmorgon
    Ja jag ska tänka på dig idag jag också. ♡♡♡. Kramar Laila.

    SvaraRadera
  6. Såg också det programmet det är intressant när man själv haft många barn,Egna, Dagbarn å Fosterbarn.Hoppas att det går bra för dig.KRAM

    SvaraRadera