Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 28 januari 2014

ingen vidare dag .......

Kom iväg i tid till strålningen så jag kunde kika förbi mina tjejer på Endokrina mottagningen och kolla en läkartid jag fått men som jag misstänkte va fel och det va den......puh...... sen gick jag ner till strålningsmottagningen,stickade tills det va min tur att bli uppropad..... Trevlig personal och allt som allt tog ca 30 minuter.....Men sen i bilen hem så fick jag en fruktansvärd huvudvärk......mest på högersidan av skallen....och efter ett litet tag hemma blev jag så himla illamående....blev helt utslagen,så det va bara att gå och lägga sig......men sms prat med Malin så gav hon mig ideén om illamående tabletterna jag tog när jag käkade Temodal och Xeloda....Ondansetron och jag har ju hemma....tog en och det värsta försvann men huvudvärken är kvar ännu och känner mig totalt orkelös.... Trodde inte att jag skulle reagera så här...så drygt och jobbigt......Har inte ens kunnat dricka kaffe idag och då ni är "Bettan" dålig.......Har inte ens orkat sticka på dan bara en liten stund nu ikväll........ Ledsen och tycker detta är SKIT! SKITCANCER...... Ja ja imorrn är det dax igen samma tid som idag........... =) Hoppas hoppas att det inte blir lika jobbigt imorgon...... nu orkar jag inte skriva mer  ☆Godnatt☆

Väntrummet på Ackis
Fick en Body lotion av apoteket då dom strulat
med min medicin... Nöjd kund
Lite stickat blev det ♡

17 kommentarer:

  1. Åh känner så med dig och hoppas hoppas att du inte mår så dåligt i morgon.kramar från Sofie.

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att du känner dig så dålig! Låter verkligen botten.

    Hoppas att du får sova skönt i natt och kan möta morgondagen med nya krafter.

    Du är en hjältinna. Det har jag tyckt sedan jag hittade till din blogg.

    Sov gott och lycka till imorgon.

    Kram från Elisabeth i Västerås

    SvaraRadera
  3. Men fy, stackars dig, jädrans skitcancer, hoppas att det inte blir lika jobbigt i morgon, skickar massor av styrkekramar till dig vännen, ser fram emot nästa pytteliten dress, du är ju så flink med dina turbostickor, <3

    SvaraRadera
  4. Kram på dig! Cancer är skit. Hoppas du kan sova i natt och att du inte får alltför jobbiga biverkningar hela tiden av strålningen. Att Bettan inte får i sig kaffe är illa - en av livets njutningar♡ Min skyddsängel tittar till dig i natt. Sov gott och dröm om din stora härliga familj! Natti natti Kramis Sirpa

    SvaraRadera
  5. Hoppas du mår bättre imorgon och att du inte ska ha för många strålningar. ♡♡♡ Kramar Laila.

    SvaraRadera
  6. Du är en stark kvinna förstår att det måste vara jobbigt för dig när det aldrig tar slut. Kan du inte ta en illamånde tablett direkt efter imorgon så kanske du slipper att må så illa igen. Styrke kram sissi

    SvaraRadera
  7. Jag lider med dig, hoppas det inte blir lika jobbigt i morgon. Slutar aldrig att hoppas på under, och att ha dig i mina tankar.
    Massor av kramar Virre

    SvaraRadera
  8. Åh, vad jobbigt för dej!
    Jag hoppas verkligen att du reagerar bättre imorgon, och mår bra efteråt. *håller tumme hårt*
    Och, jag hoppas att din reaktion visar på att strålningen är effektiv nog att ta bort allt det den siktar på, och mera av cancermonstren. (((kram)))

    SvaraRadera
  9. Jag vet ingen som är en sådan kämpe som du! Kram från Skåne!

    SvaraRadera
  10. Fina Bettan! Idag måste det bli bättre,jag håller mina tummar för det!Förståår så väl att det känns jobbigt för dej min vän ♥ Varma kramar om från mej Gunilla ♥

    SvaraRadera
  11. Ingen rolig läsning alls 😟
    Jävla skit cancer 😡
    Lycka till idag fina du❤
    Anki

    SvaraRadera
  12. Sänder styrkekramar för nåt annat känns helt konstigt att skriva <3 Tänker på dig varje dag <3

    Kram

    SvaraRadera
  13. En stor varm kram tíll dej, finaste tappraste Bettan. Hoppas det känns bättre i kväll. Tänker på dej. kram
    Eva på Stickcaféet

    SvaraRadera
  14. Skickar en beställning till högre makter att du ska slippa ha det så här under hela behandlingen, kramar i massor

    SvaraRadera
  15. ♥♥♥ Massor med styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera