Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 29 januari 2014

Strålbehandling dag 2...... trött......

Ja shit va dålig jag blev i går...... så det va nervöst och oroligt att bege sig iväg imorse....laddad med huvudvärkstablett och tablett mot illamående Ondansetron.....strålningen gick bra och direkt när jag kom ut från behandlingsrummet tog jag en tablett....Tack Malin för ditt tips..... Huvudvärken gick inte att få väck......läskigt för jag får mest ont på höger sidan..... men vilade så gott det gick när jag kom hem........ Kunde iallafall stå upp idag utan att tro man skulle tuppa av....... Emma kom efter sitt jobb idag och umgicks...mysigt.....vi stickade och virkade en stund innan hon tog bussen tillbaka hem till stan....Och så fick jag en "Peppa på" present av henne ,en jättemysig hoodtröja från Gina,den va så mjuk och härlig...perfekt till frusna mig.... Tack min Älskade Emma ♡ Ja det behövs peppning ibland ♡ känner mig så slut i själen...... trött....och ont i kroppen....... blev helt färdig med det lilla setet nr 5 till ♡Pytteliten♡ dom blir så söta ☆ Så nu är det bara att sätta igång med nr 6 gult kanske....ja ja vi får se imorrn va det blir för färg....först ska det strålas =( Nu ska det intas giftpiller och spelas Word Feud och kolla runt lite på nätet...... vill önska er en God Natt's Sömn ♡♡♡





5 kommentarer:

  1. Oh vad skönt att det kändes bättre idag! För du måste få kunna sticka dina pyttesmå babyset för att kunna må bra i själen! Sov gott och min skyddsängel tittar till dig oxå. God natt Sirpa

    SvaraRadera
  2. Vad bra att det kändes lite bättre idag trots att det är tufft, hoppas att du får sova gott i natt, varma kramar :)

    SvaraRadera
  3. Skönt att det gick bättre denna gång.
    Tänker på dej min vän.
    Stärkande kramar gumman😚

    SvaraRadera
  4. Åh va härligt att du slapp illamåendet i alla fall. Du kanske ska försöka förebygga huvudvärken med en ipren på morgon också?
    Kram och din Emma som peppar dig och tröjan är jättesnygg <3
    Anki

    SvaraRadera