Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 22 januari 2015

Antibiotika intag igen.......

Ja ikväll fick jag min första injektion med antibiotika,visste ingenting förrän tjejerna kom för att sätta min nattamat att dom tagit beslutet att sätta in antibiotika,vilket va bra då CRP låg på 73 igår på proverna.....så det va ett bra beslut av sjukvårdsteamet tycker jag, imorgon kommer läkaren med ut när nattamaten ska plockas bort för att lyssna på mina lungor och bestämma om fortsatt injektion med antibiotika......fick ju en lika jobbig attack med andningen när dom va här i morse ......så ngt är ju inte som det ska ........hoppas slippa få det imorgon är så läskigt när man inte tror man får luft.........idag for Linnéa och Ebba hem till Ebbas pappa,farmor och farfar i Sävja för att umgås några dagar......så här hemma blev det väldigt tyst......tur dom kommer hem snart.......Emma kom ut efter jobbet för att umgås ett tag..mysigt ♡......i dag fick jag hem garn som jag ska sticka till Isak ,han älskar ju rosa lillpojken så jag ska sticka en läckert rosa v-ringad tröja åt honom......kan han ha sina skjortor under..........blev färdig med en handledsvärmare i rosa också,men bara den vita är kvar just nu för dom andra har blivit sålda, populära ♡ så jag ska sticka på så det kommer finnas några till,till försäljning........dom är faktiskt sköna att ha på sig,lagom tunna inte för tjocka......stickade  i fin merino ull....... vill ni kontakta mig så skriv till min mail djurstrom2@outlook.com nu önskar jag en ☆Godnatt☆
Till Isak ♡

Endast den med pälskant kvar

1 kommentar:

  1. Skickar dig en stor styrkekram! Följt din blogg ett tag och beundrar dig å du orkar sticka så fint och mycket trots din jobbiga situation! Hoppas att antibiotikan hjälper!
    Kram!

    SvaraRadera