Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 31 januari 2015

Snöar

Vaknade med ett rejält illamående som inte ville ge med sig....gjorde t.o.m ont i magen.......tror det är biverkningar från behandlingen......tog ondansetron och efter ett tag hade det släppt lite...men har gått och känt mig däven hela dan......pappan for iväg på förmiddan till Storvreta och åkte ett pass skidor......sen när han kom hem åkte han och Ville över till Saras för lite utelek,pulkarace och korvgrillning och det hade varit skoj sa Ville......senare på kvällen for dom in till ishallen för att möta upp Mia och Zacke för skridskoåkning......och det tyckte Ville va skitkul så pass att han inte ville åka hem....jag har stickat på mina mysiga handledsvärmare och blev färdig med ett par vinröda i dag,som va på beställning......nu sitter ett par mellanblå på stickorna också en beställning som blir färdiga imorrn......till kvällen idag gjorde vi räkmackor pappan fick skala räkorna för mina händer är så sköra nu när jag tar behandlingen..... jag kunde t.o.m få i mig en liten bit räkmacka ♡♡♡ nu är det sussa dax så nu vill jag önska er en riktigt ☆Godnatt☆

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag Ville fick. Förstår att du fick hem en son med röda kinder. Tråkigt med illamåendet. Hoppas det ger med sig och du får en härlig söndag! Kram Sirpa

    SvaraRadera