Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 8 januari 2015

Då va den igång

vardagen........ Ville ville inte gå till skolan ........fattar inte att han tycker skolan är så tråkig.......men iväg kom han.......eftersom Linnéa och Ebba va hos Tobias så blev det en väldigt tyst och lugn dag här tills alla började komma hem igen......igår fick jag hem lite reashopping till Ville från H&M är verkligen nöjd med rean på deras killsida stl 140 väntar ju ytterligare på 2 pkt därifrån........däremot blev jag väldigt besviken på Ra-Trikå som jag beställt garn hos....fick ett sms att det fanns att hämta på avlämningsstället.....men när jag öppnar det så är det inte min beställning.....utan ngn helt annan stackares garn......har skrivit mail och hoppas på ett snabbt svar på hur jag gör med detta paket.......och vad sjutton är mitt paket.......har idag hunnit färdigt med ännu en beställning på en bluffis och handledsvärmare.......så det är bara fortsätta med nästa i turordningen, en rosa,en lila bluffis och beiga handledsvärmare ♡♡♡ nu ska jag försöka sova ☆Godnatt☆


5 kommentarer:

  1. Så mysiga fuskpolo! Hade jag inte köpt en förra året hade jag köpt en av dina!

    Kram!

    Jane

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med fel garn...hoppas det ordnar sig. Ska man ha webbshop så är det väldigt viktigt att kunna hålla ordning på beställningar.Men kul att HMs paket blev bra! Härliga gladfärger på dina bluffisar♡ kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Ja dom är så fina dina polos...ÄR såå glad att jag o gubben äger varsin av dina;).Kul med rea du Bettan!.Jag har nog köpstopp fast det kliar i fingrarna lite:))tråkigt med fel garn då; ((..Å behöva greja med det för dig Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Läs gärna min blogg. Jag försöker bli fri från psykisk ohälsa med hjälp av bland annat raw food och meditation!

    Www.nuskajagblifrisk.bloggo.nu

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad du är bra på att sticka!!:)/ Hanna

    SvaraRadera