Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 11 januari 2015

min tur nu ????

I går kväll när jag gick i säng så började jag få ont i halsen.....och sen va det svårt att sova då det blev värre under natten......men är väl inte så konstigt då några här hemma har haft precis samma symtom.....så idag har det varit en väldigt lugn dag......har inte varit på topp alls.......fick snabb besök av stora sonen......Sara va över på eftermiddan och fick sig garn och stickor till att sticka ett pannband ♡♡♡ och hos henne va barnen halvdåliga i hosta......så dom va inte med....usch imorgon är det dax för inläggning på 78 D igen......har så dåliga minnen av att när jag läggs in även om det bara ska vara för ett dygn så blir det i veckor........bara hoppas nu att jag snabbt kommer hem igen........har ju mina underbara sjuksköterskor på sjukvårdsteamet som tar så väl hand om mig........Linnéa och Ebba va ute med Sissi och röjde i snön som kommit ........och det tyckte Sissi va skoj men hon blev så frusen av blötsnön och då ville hon in i värmen ♡♡♡ har stickat färdigt en bluffis och påbörjat ännu en som är beställd.......men nu är det sussa........ ☆Godnatt☆


2 kommentarer:

  1. Finaste Bettan..håller tummar o tår för att du snart är hemma hos de dina igen! Så söt vovsingen äe då:))Natti natti / Gunilla

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att du är hemma snart igen!kramar från Sofi

    SvaraRadera