Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 12 januari 2015

Längtar hem

Har inte känt så här förut att jag längtar så mycket hem ♡♡♡ har nu tagit mina mina tabletter Sutent den nya behandlingen..........och bara hoppas dom kommer att göra nytta........ Har lämnat prover under dagen som verkade vara okej för att starta upp behandlingen.........har stickat färdigt en bluffis till under dan och snart är en till färdig......nu hoppas jag få åka hem imorgon ♡♡♡ ☆Godnatt☆ önskar jag er alla......



2 kommentarer:

  1. Jag håller verkligen tummarna att du är hemma tillbaka i morgon✊✊✊
    Kram & sov gott ❤️
    Anki

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att tabletterna gör susen och att du inte får jobbiga biverkningar. Hoppas du slipper förkylningshostan. Hela Sverige verkar hosta...det skulle vara skönt om du slapp det i a f. Ta det försiktigt ute. Här hos mig söder om Mälaren är det riktigt halt o själv "hittade" jag en isfläck under snön och sitter nu med tack och lov bara en stukad fot. Och förstår att du längtar hem för du har ju kunnat vara med om så mycket skoj under helgerna även om det säkert tagigt på krafterna. Inget går upp mot att få vakna upp hemma! Håller tummarna så du får komma hem IDAG! Kramisar Sirpa

    SvaraRadera