Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 13 januari 2015

mörkt ute

Ja natten har ju inte varit rolig......har inte kunnat komma till ro och sova.....mycket tror jag beror på att mitt smärtplåster inte blivit bytt som det skulle så jag började få så ont i natt......nu på morgonen så ringde jag på sjuksköterskan som kom och böt plåstret och gav mig morfintablett........nu märks det va smärtplåstret hjälper ....... har sett inatt hur sandbilar och plogbilar har kört med sina orangea blinkade lampor hela natten,verkar vara väldigt halt ute....... igår kväll tog jag mina Sutent piller och vet inte om jag känt av dom........nu hoppas jag få komma hem idag.....

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för hemgång!
    Ute var det plusgrader men kall, gnistrande vägbana i morse. Inte för att jag var ute med bil men trottoarer på hundrundan var väldigt hala.
    Undrar om inte temperaturen sjunker lite nu igen..

    SvaraRadera
  2. Finaste Bettan...tråkigt att dom inte bytt det du så väl behöver 💖kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej Fina Du!
    Hoppas allt gått bra idag och att du snart är hemma igen hos nära och kära. Jag önskar dig allt gott. Du är fantastisk!
    Sänder ett fång med fina liljor till dig!

    SvaraRadera