Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 23 januari 2015

Läkarbesök

Fick läkarbesök samtidigt med att tjejerna va här och tog loss nattamaten.......hon lyssnade på lungorna och bestämde att antibiotikan ska ges en gång om dagen intravenöst.......och på Tisdag ska det bestämmas mer efter dom sett hur proverna ser ut som ska tas på Måndag........om CRP värdet gått upp eller ner.......har haft det sådär lagom jobbigt med andningen idag, är lite värre just nu.........blev färdig med mina handledsvärmare i nougat med en mörkare pälskant på , idag . Fick sen mitt cremevita par sålda......blev färdig med ett par i mörkgrönt nu ikväll, så det blev att börja med ett nytt par i en härlig vinröd färg.......älskar att sticka i den fina merinoullen ♡♡♡ i helgen ska dom två sista beställda bluffisarna stickas färdiga........en i ljung och en i lila ♡♡♡Sissi va ute och röjde snön på baksidan idag.......hon diggar snön.....min lilla pälsboll........nä nu är jag trötter och ska försöka sova en stund om det nu går med slem som far upp och ner med andningen........... så ☆Godnatt☆ önskar jag er ♡



2 kommentarer:

  1. Mi gullebettan...hoppas hoppas att du får sova nu i natt Kram 💕 Gunilla

    SvaraRadera
  2. God morgon ☀️
    Jag hoppas också att du sovit bra inatt.
    Kram och jag hoppas att antibiotikan verkligen hjälper till nu. Kram ❤️✨❤️
    Anki

    SvaraRadera