Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 30 januari 2015

här ska det tydligen komma snö.......

Just nu regnar det ute.........Tack Greta för dom fina grejerna jag fick med posten idag ♡♡♡ Knapparna va jättesöta......påsarna kommer att gå åt och silkespaporet lika så....är så glad för att jag får sälja mina handledsvärmare........då blir det även en slant till cancerfonden.......så nöjd.......har stickat på ett par vinröda på beställning idag och dom blev precis färdiga.......Sjuklingarna va hemma idag med och det har börjat vända på förkylningarna.....jag har ju mitt slem att brottas med och nu mår jag illa så fort jag vaknar på morgonen.....tråkigt tur det finns tabletter......i går va ju sista dagen med antibiotika......så får se om infektionen gett med dig,visar väl sig om några dagar.......nu är vi redo för att krama kudden.....så ☆Godnatt☆ önskar jag

5 kommentarer:

  1. Så bra att småsakerna kommit fram <3 Här blir det kuddkramning med, vi är ju 1 timme före här. God natt!

    SvaraRadera
  2. Med risk för att du blir överhopad av Tildagarn - är det den vanliga röda (45) eller Smultron du tänker dej? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är den vanliga röda jag har tänkt mig men smultron kanske blir fin den med ♡

      Radera
    2. Okej, tack! Då kan du hålla utkik till veckan efter ett paket från Garntorget :) Hoppas du har en bra lördag hälsar Annacarin

      Radera
  3. Visst lönar det sig att titta runt bland olika garnaffärer men även bra om det är en låg summa för fraktfritt. Hoppas att du får många sticktimmar idag. Kram Sirpa

    SvaraRadera