Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 10 januari 2015

snö .....

Hoppas den får ligga kvar tills imorgon så ungarna får gå ut och greja i snön.......i går va det vanlig arbetar och skoldag......pappan veckohandlade på vägen hem efter jobbet...och så har jag fått tillbaka min gamla tid för när sjukvårdsteamet kommer och kopplar på nattamaten, nu kommer dom mellan 18 - 19 igen och inte så sent som efter 22......skönt att ha den tidigare tiden börjar bli trötter på kvällarna igen....... uschh snart är det dax för inläggning igen ......på Måndag..... vill inte men måste ju då jag ska påbörja min nya cellgiftsbehandling med Sutent......bara hoppas jag kan åka hem på Tisdag igen........har stickat på mina beställningar och börjar komma igenom listan på beställningar........kul nu när även handledsvärmarna beställs.......idag blev det att kolla på Morden i Midsomer på 8:an.......så nu mina vänner önskar jag en ☆Godnatt☆






3 kommentarer:

  1. Lyckliga er som har snö!
    Här på västkusten stormar det för fullt.
    Delar av växthuset har gått sönder.
    Hade vari betydligt roligare med snö.
    Håller tummarna att du är hemma på tisdag igen.
    Kram <3 Virre

    SvaraRadera
  2. Så många sötnosar! Sov gott och dröm vackra drömmar. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Håller alla tummar att du får komma hem på tisdag igen.
    Lena v-ö

    SvaraRadera