Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 13 februari 2015

Hjärtegull

Har det väldigt jobbigt med blåsorna i munnen just nu men vet av erfarenhet att det kan t.o.m bli värre....slemmet har även det haft en mobbningsperiod och sitter bara och åker i bröstet, får inte loss det med att hosta.....kör med mina inhalationer och brustabletter.....sen har det börja värka i magmunnen igen.......mmmm......tråkigt ...... men sen är det tur att man har stickningen säger jag för shit va roligt det är att sticka jordgubbsmössor och mina små Hjärtegullsmössor......blev färdig med några idag med även nu ikväll satt jag och gjorde färdigt ännu en.......sen ska jag ta och sticka en kofta till Mormors Erica,fick ju hem Big Verona igår där färgerna passar perfekt till Erica.......Jag stickar mina mössor i Tilda och Tango, sen ett härligt garn från Ice baby antiallergic super mjukt........ska även sticka några i drops Baby Merino.........Pappan kom hem med så fina härligt röda rosor till mig idag ♡♡♡ sen fick jag ett skojsigt paket med målarböcker för vuxna....ska bli skoj och måla i dom....... nu önskar jag ☆Godnatt☆sent omsider ♡♡♡




4 kommentarer:

  1. Oh så vacker bukett...Pluspoäng till Pappan. Spännande med målarböcker för vuxna! Vilken avkoppling och färglägga bilder! Sov gott! God natt! Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Underbart söta mössor!

    SvaraRadera
  3. Tack för den fina jordgubbsmössan. Den kom i torsdags och imorgon ska jag till barnbarnet och ge henne den. Hon kommer bli överlycklig.
    Fina blommor , hoppas du får må bra och ha det så fint med dina nära och kära. Kram / Isabella

    SvaraRadera
  4. Dom blommorna var du värd att få, jättefina.Kram

    SvaraRadera