Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 25 februari 2015

två jobbiga dagar

Gårdagen va ingen hit......vaknade och fixade det vanliga och gick och väntade på att skidorna skulle börja 13.30.....men strax före 13 fick jag så fruktansvärt ont i magen......och gick på toa för att göra STORA A, har aldrig nedkommit med så mycket och det i väldigt fast form....men sen ville inte magen va sämre så all som låg däri kom upp ........som tur va lyckades jag bli färdig till starten men hade en jobbig värk ifrån trakten där jag hade så ont i somras.......kan inte käka för då gör det så ont....sen gick den dagen och sov ganska bra natten till idag.......men då upprepas proceduren igen , NÄSTAN, det stora A:et behövde jag inte göra men kräktes som en fontän......och så ont i magen.....när tjejen kom från Sjukvårdsteamet och skulle ta bort droppet så fick jag ta mitt morfin preparat mot värken....och peppar peppar dom hjälpte, ett tag iallafall.......vill ju helst slippa ta morfin.....sen har värken smygit sig på igen....fattar inte vad som satt igång detta nu.....man grubblar ju på det,om tumören vuxit och trycker på magmunnen,eller om skadan från strålningen gör sig mer påmind, eller om det är biverkningar från Sutenten........fattar inget men jobbigt är det ..... har blivit förkyld också ännu mera hostig än vanligt och snuvig och rösten är nästintill väck,borta. Fick migrän både igår och idag.......... Är så himla trött nu,men måste visa Ericas fina kofta som blev färdig idag på dagen.......men nu ska här släckas ner =) så jag önskar er en ☆Godnatt☆


12 kommentarer:

  1. Usch ,hoppas du slipper ha det så besvärligt med magen imorgon. :(

    Jisses vilken fin kofta du stickat. Det var den sötaste jag sett nånsin. :)

    Sov gott !!

    SvaraRadera
  2. Stackare, har bara migrän ibland och tycker det är tillräckligt jobbigt att ha bara det …kram till dig och håller tummarna för att du blir bättre fort!

    SvaraRadera
  3. Du är så himla tapper och modig och tålig och beundransvärd<3! Hoppas hoppas du mår bättre i morgon. Sov gott!

    SvaraRadera
  4. Så fantastiskt fin! Önskar dig en god sömn och en fin Torsdag. Varm kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad jag tycker synd modig och lider med dig.....
    Hoppas så att du snart får en bättre period!
    Vilken jättesöt kofta du fixat :)
    Massa kramar <3Virre

    SvaraRadera
  6. Bästa Bettan önskar så att jag kunde göra nåt för att hjälpa dej. Även om vi andra försöker så kan vi nog inte riktigt sätta oss in i hur besvärligt du har det. Men du ska veta att du alltid finns i mina tankar även om jag inte alltid skriver svar.
    Jag har sagt det för men säger det igen. Tyvärr så har jag inget barnbarn som passar i dina alster för jösses så fin tröja du har gjort. Du är helt otrolig.
    Massor med kramar
    Monica

    SvaraRadera
  7. Vilken söt kofta, lyckliga lilla barnbarn, som får den. Krya på dig Kram Monika i Åryd

    SvaraRadera
  8. Stickad med kärlek...då blir det fantastiskt vackert. Gillar valet av de olikfärgade hjärteknapparna. Koftan är bara så fin. Erica måste bli så glad. Synd att du har en dålig period nu. Hoppas denna torsdag blir Ok så du kan skingra dina tankar med mycket stickning och skidVM. ♡♡♡♡♡♡Sirpa

    SvaraRadera
  9. Fuck cancer o allt det för med sej :(
    Men vilken fin kofta :) Måste göra nåt liknande åt mitt första o enda barnbarn Svea :)
    Hoppas magen ger med sej o dagarna blir lite lättare!

    SvaraRadera
  10. Och mitt i alltihop skapar du världens finaste lilla kofta! Jag tänker på dig varje dag och försöker skicka kraft och positiva vibbar, för vad det nu är värt. Kram! Du är en riktig hjältinna, alltid.

    SvaraRadera
  11. Så jätte fin den är , du är så duktig.
    Undrar har du varit inne och tittat på vikinggarn och deras gratis mönster?
    Jag tycker det är så fint
    Stickaffären i Skurup har tagit hem vikinggarn det är så fint

    SvaraRadera
  12. Jag har dig med mig i mina tankar och du är en fighter. Jag har nyligen hittat din blogg och jag följer dig och blir berörd. Du stickar så fina saker. Sänder dig en styrkekram. <3. Inga. L

    SvaraRadera