Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 27 februari 2015

värk ........och lite depp

Vaknade och fick sån värk direkt på morgonen.....tog en extra morfontablett men det verkade inte så mycket som jag skulle vilja att den gjorde......misstänker att det är mera åt magkatarr hållet.....det svider och värker så man nästan tuppar av......i morgon skulle sjukvårdsteamet ge mig Nexium intravenöst och göra det i helgen för att se om det hjälper....sen har det börjat bli vitt på tungan så det blir nog till att börja med mycostatin i morgon....usch just nu mår jag inte roligt alls......hostan ,slemmet.....usch och fy......... annars har det varit lugnt hemma och vi har tittat på svensksrna som tog silver i stafetten,synd att vi inte fick guld och knäppa norrmännen på näsan.....Så tråkigt !!!!!!!! Har fortsatt att sticka på Ebbas kofta idag......tuff brud i snyggt fodral......kommer passa henne perfekt....... sen fick jag ett glädjepaket med posten idag Tack Snälla Rara Katri för garnerna, dom behövdes för att lätta upp själen lite idag......fy va fort man blir deppig och bara vill ge upp allt....... men nu ska jag ge upp att vara uppe och smyga ner i sängen så en riktigt ☆Godnatt☆ vill jag önska er ♡♡♡
Tack för överraskningen ♡♡♡


2 kommentarer:

  1. Ett garnpaket var precis vad du behöver! Du har det jobbigt just nu men du vet att har haft jobbiga perioder och tagit dig igenom när det har sett mörkast ut. Men vilken tur att du har stickningen som ger dig så mycket! Ebba kommer bli så fin i sin nya tröja...det ska bli så kul o se den sen. Sov gott! Den allra minsta skyddsängeln finns vid din sida o ger dig styrka och mod när de mörka tankarna försöker ta över. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Kan för mitt liv inte förstå hur mkt du hinner sticka och fint det blir! Vilken gåva! Sen hoppas och tror jag att denna dipperiod snart övergår till att du mår bättre igen! Stor kram Kajsa

    SvaraRadera