Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 8 februari 2015

Jordgubbsmössor .....Trötters dag i dag

Åh hjälp va trött jag varit idag.....som om det varit världens party i går kväll....... ja man orkar inte mycket nu för tiden när man har kroppen full med skit .....men vilken Myskväll vi fick till......och ja vi heter alla Albertina även barnbarnen som är flickor har också fått namnet Albertina...... så vi är många Albertinor i familjen ♡♡♡ Började sticka på Isaks tröja under gårkvällen och idag har jag fortsatt på den och nu är det bara ärmarna kvar.......han älskar ju rosa den lilla söta pojken så jag stickar en V-ringad rosa i svarta fårets jubileumsgarn limited edition .....och den kommer bli så läcker på honom......med en snygg skjorta under........sen ska det göras lite fler bärmössor.......och vill du beställa så kan du kontakta mig på min mail..... djurstrom2@outlook.com Sen har mina tankar varit hos Mirka idag stackaren......förstår hur du känner dig just nu.....är ju i samma situation som dig titt som tätt.......hoppas du snart får komma hem till de dina........ nu ska här nattas och önskas ☆Godnatt☆ till er alla
Mössa nr 5 & 6 Anno 2015

2 kommentarer:

  1. Så fina!
    Vill du ha lite variation så går det ju göra hallon, björnbär och hjortron mössor med andra färger.
    /Annika

    SvaraRadera
  2. Vilka fina jordgubbsmössor. :) Ha det så gott du kan med alla "Albertinor" och de övriga i din stora familj. Det är skit att du ska behöva må skit. :(
    Kram från Isabella

    SvaraRadera