Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 20 februari 2015

Trött.......

Jissus va trött jag varit hela dan idag......tror det beror på att man inte kan koppla bort det onda från blåsorna ,man går och är på spänn hela tiden....sen har illamåendet kommit tillbaka på morgonen direkt när jag vaknar....imorse provade jag att ta primperan direkt men det hade ingen effekt alls.....så det är bara vänta på att magen vänder ut och in......så imorrn blir det ondansetron om jag mår lika illa även om det medför en risk att bli hård i magen........ i dag på dan kom Ebbas pappa Tobias och hämtade Linnéa och Ebba med bil för han klarade körkortet häromdan....Grattis till dig Tobias !! Så dom ska tillbringa helgen i Sävja......Philip for i väg på lan och Julia åkte in till kompisar, så det är vääääääldigt lugnt här hemma just nu.......bara Larsson och Sissi som står för buset.......blev färdig med bakstycket till Ericas kofta ikväll........ igår fick jag ju hem material till Hjärtegullsmössorna i form av Järbos Elise som va jättebilligt på Skapamer för ett tag sedan och då beställde jag även järbos lady som också va superbilligt , ska ha det till bluffisar och tröjor till barnen.......nu är det dax att slå igen för idag...... önskar er en ☆Godnatt☆



1 kommentar:

  1. Vadå busig...Sissi sover ju! Det är så rogivande o titta på små busfrön som sover. Bara en blåsa i munnen är jobbigt o då ha massor är ju jättejobbigt. Kram Sirpa

    SvaraRadera