Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 10 februari 2015

Läkarbesök nr 1 efter påbörjad behandling med Sutent

Och det gick bra förutom att blåsorna i munnen redan har kommit och att det även börjar komma på händerna.......men jag får fortsätta med Sutenten för den är förhoppningsvis min räddare mot mina tumörer som tillkommit och dom som hade växt sen röntgenbilderna i November, så läkare Kjell sa att Sutenten måste göra sitt arbete nu......I dag eller nu ikväll blev jag helt färdig med Isaks rosa v-ringade tröja....och den kommer bli så fin på honom ovanpå hans jeansskjorta eller ngn annan fin skjorta.....Så nu sätter jag fart och gör några jordgubbemössor till försäljning.....och så ska jag testa sticka några små Hjärtemössor i rosa,blått,gult tänkt till dom nyfödda att ha när dom åker hem från BB...... ♡Hjärtegullmössor♡ vet själv hur jag ville ha det så nuttigt påklätt på första resan hem......... Usch i dag på eftermiddan har slemhostan varit så dryg.......gör ont i hela bröstkorgen till slut efter all hostning........men nu är det inhalerat,intagit hostmedicin och håller tummarna för att få sova nu när vi bäddat ner oss..... önskar er en ☆Godnatt☆



1 kommentar:

  1. Pest eller kolera...
    Satans j-a skitcancer! Jo, jag skriver såna maktlöshetens styrkeord..
    Yngsta dottern väntar på radiojodbehandling efter operation i december. Hon är "stor" men man krymper som förälder inför detta monster som man inte kan skydda dem från.
    Hoppas medicinen motar olle i grind så mycket att du härdar ut blåsor o annat elände!
    Kram

    SvaraRadera