Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 11 februari 2015

Rosa ........ min favoritfärg i alla nyanser......

Har barnbarnet Zacke här i några dagar då hans mamma är tvungen att ligga på sjukhuset......Men jag har god hjälp av hans mostrar.....själv skulle jag inte orka.......idag va Linnéa ute med Ebba och Zacke i solen och snön......även Sissi va med och härjade......jag hade oturen att vakna med ett rejält illamående och tömde magen ut och in........så jobbigt........sen kom migränanfallet som på beställning.........fy har mått pyton nästan hela dan......men har stickat färdigt Isaks v-ringade tröja och den kommer sitta som  gjuten på lilla killen.....hann även med en jordgubbsmössa och en "Hjärtegullsmössa" i rosa och hann börja på en i turkost innan det va dax att börja natta.........är så roligt att göra dom små mössorna......nu är det dax att slå igen butiken för idag och hoppas få sova ..... blåsorna i mun är riktigt riktigt jobbiga nu , gör så förbennat ont....trots xylocainlösning......... men men ☆Godnatt☆på er ♡♡♡





2 kommentarer:

  1. Så fin tröja. Hoppas denna dag varit ok.
    Jag är så imponerad av din kämpaglöd för att LEVA.
    Tusen kramar
    Lena v-ö

    SvaraRadera
  2. Vilken fart på stickorna! Jobbigt med blåsor...hoppas att du slipper blåsorna snart. Skönt för Zacke o vara med mormor...närheten räcker sen är det ju tur att det finns mostrar också. Hoppas din dag har varit Ok idag! Kram Sirpa

    SvaraRadera