Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 23 september 2011

Åh va tog denna dag vägen......shit va klockan gick fort !!!!!

Min skörd av pumpor

Tuva mumsar chokladpudding !!



Mitt Hjärta <3
Jobbat som vanligt,röjt hemma som vanligt,fick hjälp av Linnéa att hämta Ville (ovanligt) då jag inte känner mig så himla pigger =(  kollade tempen när jag kom hem från jobbet och då visade den 38,5......inge kul ........känner mig frusen och loj........Sara & Tuva kom över på eftermiddagen och åkte hem precis för en stund sedan =) Tur att jag hade hembakta píroger i frysen att ta till en dag som denna =) Blev en mysig eftermiddag för Tuva & Ville höll sig lugna & snälla...sötnosarna !! Efter röjet idag kunde jag sätta mig ner en stund och börja sticka på ett nytt babyset.....ett beställt i brunt och vitt med hjärtanmönster =) Nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe....har inte blivit så många idag eftersom kaffet inte smakar så kul när man är förkyld.......och det känns i huvudet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar