Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 29 september 2011

Gissa vem som ångrade sig ??????

Ja gissa vem som ångrade sig i morse och VILLE vara hemma med sin mamma idag ????? Älskade Lilla Hjärtat....han är ju för rolig.....väckte honom som vanligt och talade om att det va jag och inte pappan som skulle ta honom ut till bussen......då fattade han att jag skulle vara hemma....han hade trott att jag skulle komma hem efter jobbet och ngn av syskonen skulle passa honom på förmiddan......då tändes lampan för honom att det bara va vi som skulle va hemma och att dom andra skulle gå iväg =) Så nu är det bara vi två hemma och han pysslar och donar och leker för fullt.......så det va ju bara att ringa lekis idag och tala om att han inte skulle dyka upp =) Nu är jag klar med röjet för idag och ska göra lite annat smått och gott....som putsa fönster  och annat fix !!! Så får vi se vad vädret har att bjuda på idag då just nu är det lite mulet men 14 grader varmt !!

2 kommentarer:

  1. HAHA! HAn kan han! Ville ligga kvar i sängen för älsklingen sov så gott när jag skulle kliva upp.... =(

    SvaraRadera
  2. Ville inte heller iväg idag.....

    SvaraRadera