Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 22 september 2011

Trodde jag skulle klara mig =(

FÄRDIGA =)


Två små killar som lekte så fint med varandra idag
Sötaste Zacke som varit på 3-årskoll på BVC och
fått ett stort OK i rumpan =)
Men icke då.....kände redan i natt att det kliade i näsan.....vaknade i morse och kände att nu är det förkylning på "G".......när jag kom hem efter jobbet på förmiddan så tog jag tempen för det kändes så där varmt i ögonen....jodå visst va det feber.....38.8.....skitkul...not......och sen har jag nyst som en jag vet inte vad idag........känner mig matt i hela kroppen,yr i bollen =( Men men jag lyckades sticka klart jordgubbejumpern med tillhörande lilla mössa.....nu ska det bara sys ihop och stickas halskant,kanske imorrn är dom helt klara....Lilla rosa Pippitröjan ska ju också sys ihop.....VARFÖR är det så tråkigt att fästa trådar & sy ihop det man fått klart ???? Mia & Zacke kom över på eftermiddagen och lekte ett tag och fick sig lite mat...Köttfärssås & spagetti m riven ost bjöds det på idag.Skönt att det bara är en jobbdag kvar denna vecka så man inte behöver sjukanmäla sig,utan får vila upp sig under helgen =) Nu ska Lilla Hjärtat få sig lite kvällsgröt och mamman lite kaffe!!! Pappan skickar vi iväg på föräldramöte på Bolandsskolan !!!! Det är hans uppgift att gå på sånt !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar