Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 2 september 2011

Fulltecknad dag .....................

Busungarna röjer i uterummet =)

Mormors Lilla Tuva <3

Morbror Ville leker med hästar med Tuva =)

Mitt nya hårfixar medel =)

Zackes sista kvällfix som boende i "Gula Huset"

Mormors Supersöta Zacke <3
Upp och jobba som vanligt sen hade jag en frissatid bokad.....så skönt att få fixa till håret....fick med mig hem ett preparat som ska göra håret mjukt och glansigt,ska bli intressant att se hur det funkar =) Sen va det snabbt som attan hem och röja av det vardagliga städet .......ut och hämta Lilla Hjärtat vid bussen......Hemma hade Sara & Tuva hunnit komma med nybakt supergott kaffebröd,även Titt & Boman bjöds på kaffe......sen va det matlagning och barnvakta Tuva medans Sara & Simon va in till Ikea en sväng......nu har alla åkt hem.....Zacke har blivit nattad bara Ville som är hemma och uppe av dom övriga,han inväntar pappan som flyttat åt Emma ikväll till hennes nya lägenhet.......Här hemma har Mia packat hela dan sina grejer då hon och Zacke flyttar till sin nya lya imorrn.........Nu ska Lilla Hjärtat fixas för läggning så pappan får läsa godnattsaga när han kommer hem =) Och jag ska sätta mig i min soffhörna och sticka ngt som jag inte hunnit med alls denna dag !!!! Åhhhh jag blev sååååå nöjd med mitt hår !!!! HÄRLIGT !!!!

1 kommentar:

  1. Full fart som vanligt! Jag var till Klinken igår och skull plocka kantareller.... fast det har hela 08 området åxå gjort.....

    SvaraRadera