Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 8 september 2011

Ilskan har lagt sig =)

Ville ute igår och kickar boll

Två små killar på grönbete igår efter solen
kikade fram på eftermiddagen =)

Zacke lånade med sig hem en Pippi dvd och hade
suttit som förstenad fick MMS

Börjat med en rosa !!

Fina Sara med söta lilla magen !!! Som innehåller
Mormors minsta Lilla Tjej <3
Röjde av hemma i ilskan över att pappan inte tagit med regnställ & stövlar till Lilleman........sen åkte Boman och jag och hämtade LillePlutten och hade med oss regnstället,gnällde lite över karln till fröknarna......stackars Ville hade fått vara ute i bara jeans,skinnjacka och gympadojjor i detta väder vi haft idag =( Men han hade inte klagat ngt sa fröknarna..........Sen när vi kom hem fick han den sprillans nya Smurftidningen som kommit ut i dagarna.....snacka om en som blev glad,för det va ju en liten smurf med också =) Är lite trött idag....blev ju lite oroligt här i går kväll då Sara va tvungen att åka upp till förlossningen för värkar som satte in för andra kvällen i rad......Så då fick Julia akut rycka in och passa Tuvisen. Och jag hade så svårt att somna ,tror jag tittade på klockan vid 01.00 sista gången och så ringer larmet 03.40 =))....Sara är ju i vecka 34:a än bara så det vore ju bra om den lilla rackarungen kunde hålla sig kvar nån vecka till !!!! I dag bestod middagen av :Köttbullar,potatis,gräddsås & lingonsylt . Gott va det !!! Nu väntar vi bara på att pappan ska dyka upp cyklandes från jobbet =) Jag fortsätter med mina bluffisar och idag kunde jag börja på en babyrosa (älskar den färgen)....hoppas hinna med ngn till innan Söndag !!!!!

1 kommentar: