Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 8 september 2011

Nu ska jag GNÄLLA !!!!!

Åh blir så arg på Karlar (min).........igår när Ville kom hem från lekis så hade han sitt regnställ & stövlar på.....men det där ska ju vara kvar på lekis.....jaja vi packar ner det i ryggan till imorrn sa jag och så kan du ta stövlarna på och byta mot dina nya gympaskor som förhoppningsvis står kvar på lekis imorgon..... Det förklarade jag minst två gånger för Lilleman.......Sen på kvällen så tog jag pappan med ut i hallen och visade allt som skulle med i ryggan (det låg i ryggan) och att Ville skulle ha stövlarna PÅ !!!!! Ja ja det fixar vi ,sa han !! PYTTSAN att dom hade gjort det låg kvar på hallbänken när jag kom hem och stövlarna stod så prydligt kvar dom med !!!! GAHHHH jag blir galen på Karlar(min) !!! Ringde och frågade VARFÖR allt va kvar hemma......Jo men det va ju så fint väder på morgonen,shit han måste leva på en annan planet än vad jag gör !!!!!!!!! Och lekis som har utedag I DAG !!!!! Och pappan cyklar ju in till stan eftersom bilen är på verkstad och kan ju inte åka hem heller för att lämna grejerna på lekis !!!! Så det blir till att fråga min Farbror Boman om han kan hjälpa mig (när han kommer hem) till lekis nu när dom slutar och lämna grejerna och prata med fröknarna !!! Åhhh varför kan man inte göra som jag säger!!

1 kommentar:

  1. Haha, ja du vad ska man säga;) karlar tänker inte alltid som vi kvinnor...ett steg längre;)Kram på dig vännen min <3 / Nannie

    SvaraRadera