Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 14 september 2011

Calle dagen idag !!

Två små killar käkar mellanmål

Sen va det röj i billådorna =)
Ja då har vi haft en Calle dag idag....vilket innbär att Calle följer med sin Morbror Ville hem efter lekis för att få ett avbrott i veckan från fritidsvistelsen !!! Dom har lekt som bara den,hann med att leka ett tag i skogskanten också mellan regnskurarna. Och jag är så nöjd med min mobil......kommer sakta men säkert underfund med hur den funkar....Linnéa & Philip har hjälpt mig så jag kommer in på internet via trådlösa och laddat ner lite appar + ett musikgrejs så Ville kan lyssna på sin Eric Saade !!!! Just nu pågår det tecknande för fullt vid köksbordet,Ville,Linnéa & Tobias (Linnéas kille) sitter och ritar.....snart är det dax för Lilla Hjärtats kvällsgröt och lite tvagning innan pappan kommer hem från föräldramötet på lekis och ska läsa sagan för Lilleman....jag ska efter nattningen sjunka ner i min soffhörna och sticka en stund,har ju inte blivit så mycket av den varan idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar