Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 15 september 2011

En helt vanlig Torsdag.........älskar Torsdagar !!!


Dom fina seriemagasinen


Ett gäng i målartagen =)

Mitt Hjärta <3

Älskade Lilla unge <3

Katten Larsson fick va med på bild

Ännu en bok

För då är det bara en arbetsdag kvar i veckan........Jag älskar verkligen mitt jobb på Tallen......men det är så skönt när Fredagen och helgen kommer så man SLIPPER all planering inför nästa dag,med lekisryggor som ska packas,kläder som ska läggas fram,tjatet på dom stora att fixa undan efter sig på kvällen när jag gått i säng så man slipper komma upp till ett mindre orkan område i kök och på toalett...........Dom måste tro att allt är förtrollat i detta hus så att det självmant flyger ner i disk och att toaletten har någon sorts självsanering......I dag blev middagen...hör & häpna.... FRYSPIZZA.....efter Linnéas önskan.....hon är tokig i just det !!!!! Jag är väl inte ngn stor fan av just det........Ville har varit en snäll kille idag och bara ritat & ritat......han har börjat göra små seriemagasin med hjälp av Linnéa.....Linnéa ritar omslaget och vill ritar serierna,så duktiga !!! Nu ska snart det Lilla Hjärtat få gå och sussa han är lite sliten idag.......och mamman ska.......just det ....till sin stickhörna !!!!!!!!! Har gjort klart den lilla rosa pippitröjan nu,den ska bara sys ihop. Så en jordgubbströja står på listan som nr 1 !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar