Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 1 september 2011

Ha ha ha ha .........


Lilla "Lilla Hjärtat"

Älskade Lilla Ungen min =)

LOVE YOU =)
och vad tog denna dag vägen då ???????? Jissus va dagarna bara försvinner.......jobbade som vanligt ,hem och röjde,hämtade Lilla Hjärtat,förberedde middag eftersom vi klockan 15.00 hade inskolningssamtal för Ville....vilket vi lika bra kunnat skippa .......gav ju ingenting......Det va vi som skulle berätta om Ville,typ om han tålde all mat,va allergisk mot ngt eller så......ha ha ha.... han har ju redan gått tre veckor och skulle jag då låtit honom äta mat han inte tål,,,specialkost ska väl mattanten/gubben veta innan barnen börjar ELLER?????? När vi kom tillbaka hem hade Lilla Sara hittat hit på en kaffe innan hon skulle hämta Tuva som pappan hjälpte henne med att göra =) Sara har nu blivit sjukskriven för sina sammandragningar och hoppas hon kan vila nu så hon slipper dom där elakingarna (sammandragningarna menar jag).......Som tur är har vi ju min fasters gubbe,allas våran Boman som hjälper henne att hämta Tuva om dagarna från dagis så hon slipper gå 3 km med den där magen !! Sen blev det mat, kyckling i ugn med gräddsås (av skyn) ris & sötsur sås =) Nu inväntar vi tiden för kvällsgröten......Just nu är småpojkarna ute och tittar på när storebröderna Tim & Philip håller på med sina hojjar.....Pappan ska iväg på fotbollsträning......efter nattning av Lilla Hjärtat ska jag krypa upp i mitt soffhörn och sticka en stund och LÄNGTA till FRISSAN imorrn....va så längesedan jag va hos min frissa nu.....går till Estetica där jag har min frisör Annelie som jag gått till sen strax efter gymnasietiden........Hon vet precis hur jag vill ha mitt hår ....det är såååå skönt att slippa babbla om hur man vill ha det !!!! Nu kvällsgrötstillagning !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar