Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 26 december 2011

Fyra veckor sedan......

hjälp va tiden gått...fyra veckor sedan den där operationen skulle göras som bara skulle ta en och en halv timme att operera men som tog SJU TIMMAR........då det upptäcktes mer tumörer under bröstkorgen så man va tvungen att öppna upp hela bröstkorgen ....sen skulle det ju bara bli ett par dagar på sjukhuset,men som blev ÅTTA DAGAR......allt hade ju kunnat tagit en ände där.....men Tisdagen före jul så ringdes jag in till sjukhuset och ett snack med min doktor som berättade att man hittat ÄNNU EN cancer i min kropp,inte så kul att få det beskedet dagarna innan jul......nu vet dom inte vad denna cancer sitter så jag ska få genomgå en PET-röntgen där dom ska kolla vad den sitter och det är jag så himla orolig för nu vad det ska bli för resultat......om det kommer att kunna behandlas m.m Usch ja ........ det finns några datum denna höst jag aldrig kommer att glömma
2:a sept: när jag upptäckte knölen på halsen
7:e nov: fick beskedet sköldkörtelcancer



28:e nov: Den operationen som inte blev vad som tänkts                                                                   22:a dec: Då får jag beskedet om ytterligare cancer i min kropp vet ej var.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar