Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 15 december 2011

Fick ihop det.......


Lyckades sy ihop Ericas kofta innan Lilla Hjärtat kom hem.....fick hjälp av Titt med honom idag då pappan är tvungen att vara på en massa förhandlingar i dag.....när han är själv så är han så go & rar....sen kommer dom där tonåringarna hem och tjafsar med honom...så dryga....och jag har ju så förbenat svårt att ta i med rösten,den håller inte och så gör det såååååå ont i bröstkorgen...men nu fick pappan prata med dom igen så att dom kanske fattar  att dom ska bara hålla Ville lugn......funderar på att låsa dörrn och öppna den först när pappan kommer hem på dagarna........så Ville och jag kan få det lugn som jag så väl behöver...Nu när Ericas kofta är klar så ska det bli en till fast i ett annat garn.......den blev ju så himla fin.....nu ska jag ta mig upp och gå och ge Ville mellanmålsgröten.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar