Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 28 december 2011

Uppe före tuppen.......

Oppsss.....minusgrader ute......otippat......gick upp tidigt idag,jagat damråttor och torkat golv....bara dammningen kvar.......orkar inte mycket innan jag måste sätta mig och pusta ut.....värken vid nyckelbenet är så jobbig....sov halvbra inatt men va inte upp och tog ngn värktablett ska försöka låta bli dom på nätterna nu......äter ju dom på dagarna var sjätte timme....funderar på om jag ska orka ta mig in till Kapp Ahl idag.....Larsson,Linneas katt är ju bara för rolig.....inatt har ju Linnea sovit hos Tobias och då blir han som klistrad vid mig när inte hon är hemma.....Ville Plutten leker och står i med sina julklappar....han har blivit så förkyld stackarn med en jobbig hosta hoppas bara jag slipper hostan,kan bara tänka mig att hosta nu med den värken jag har i bröstkorgen,nä nu ska det bli lite kaffe.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar