Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 7 december 2011

JAG KLARADE DET =))))))


Åhhhh va glad jag är,pappan kunde ge mig sprutan jag ska ha på kvällen.Malin kom ju hit som uppgjort för att göra sin mamma trygg och lugn och ge sprutan..pappan skulle instruera henne hur hon skulle göra som dom visat honom på sjukhuset,och då säger Malin låt pappa prova och det gjorde han och det gick så bra sååååååå.....Sen va hon kvar och hjälpte mig att vara med Ville då pappan va på styrelsemöte på Fyrishov.... Så nu håller pappan på och nattar Lilla Hjärtat....nu ska jag vila kropp & knopp ett tag.....är helt slut.......Tack för hjälpen ikväll Malin <3...

3 kommentarer:

  1. Det känns så bra att kunna hjälpa till ska du veta.
    Allt för att underlätta för dig <3 Få leka med cars bilar med lille bror va så kul :D
    Hoppas du får en bra natt nu och kan sova gott.
    Duktiga mamma :)
    Kram <3

    /Malin

    SvaraRadera
  2. Idag ska jag ta mig förbi posten. KRAM

    SvaraRadera
  3. Så bra du fick den hjälpen du behövde!

    SvaraRadera