Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 30 december 2011

Morgonmys med Larsson........


Linnea är hemma men stängt upp till sig och då blir jag förföljd av hennes katt Larsson.....just nu sitter jag och ska inta dagens första medicin intag och då är han med och gosar och stångas så man knappt kan ta glaset upp till munnen utan att han nästan stångar ut det....han är för go han våran Larsson....han är ju en speciell katt eftersom han är uppfödd på bröstmjölk från mig då han som nyfödd kattunge inte fick komma till och tutta .....och jag ammade Julia då så pumpade vi ur och gav honom min mjölk så han drack min mjölk i många veckor.....idag hoppas jag att kläderna som jag beställde från Gina Tricot kommer.....går det smidigt att beställa därifrån på nätet så har dom garanterat fått en ny kund......gillar deras mjuka toppar och nu när man går hemma och kanske kommer att få besöka sjukhuset ofta så är det så lätt att bara ha vanliga mjuka toppar på sig....nu morgonkaffe innan alla vaknar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar