Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 28 december 2011

Mamma Shopping........



Ja det blev även en nöjd mamma kom hem med ,två par nya läsglasögon,nya ljus,massa gottit,tre toppar,ett par pyjamas/mysbyxor som jag ska skicka in pappan att köpa tre par till av för dom blir perfekta för mig att mysa runt i hemma.....sen det bästa av allt som damp ner i postlådan....GARN ...... i så härliga färger blir perfekt till våren .....så nu har jag varit in på Tradera och budat på mer .....väntar ju sex olika garner till som bör komma imorgon eller nästkommande dag....åhhhhh det är så mysigt......fikat har vi gjort då vi köpte med oss chokladbollar och dammsugare med hem !!!!! köpte även varsin kjol till mina småtjejer som jag tror dom kommer att bli så förtjust i =))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar