Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 8 december 2011

Life goes on.....


Lilla Hjärtat fick vara hemma idag,han vill INTE följa med lekis till Bror Hjorts Hus =) natten har varit sådär men efter det där medicinintaget som är vid 02.00 så tror jag att jag sov iallafall fram till 05.30......får väl va nöjd med det. Det är så läskigt med såren för det är som bortdomnat från örat och ner till mellangärdet,obehaglig känsla som sjutton.Orkar inte sticka som innan operation och det är så tråkigt nu när man inte kan göra ngt annat. Nu ska jag ta mig en mugg kaffe och en mugg katrinplommonjuice för att få igång magen lite mer. ÅHHH VAD JAG LÄNGTAR TILL ATT JAG KAN BÖRJA RÖRA MIG IGEN !!!!

2 kommentarer:

  1. Snart så mamman... <3 Försök att njuta av att få ta det lungt för första gången i ditt liv, och av att se pappan leka hemma man. Hihi! Hojta till om du behöver hjälp med något. Mellan 09-14 så står jag till tjänst. :-) Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Det är jobbigt att hämta sig efter op, och din var jämförelse stor. Kroppen är ju inte förberedd på op, så denn reagerar som om du blivit överfallen eller råkat ut för krig. Tid och tid igen är det som du och din stressade kropp behöver....

    SvaraRadera