Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 14 december 2011

"Lille Lasse"



Våran katt Lasse är ju bara för rolig nu sen jag kom hem från sjukhuset,han är med mig hela dan tills övriga börjar droppa in....annars är han Linneas till 100% men han måste ju känna av att jag mår som jag gör=) Iallfall så går jag promenader inomhus för att hålla igång kroppen och då är Lasse med fram och tillbaka i huset så går han som en hund med mig och när jag stannar till hoppar han upp på bänken och sitter och blänger på mig.....än så länge har dagen varit lugn och fridfull. Pappan är med Lilla Hjärtat till tandläkaren just nu.....så dom kommer nog hem om en timme.....Det ringde ett blombud på förmiddan också som skulle dyka upp under dan....spännande....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar