Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 17 december 2011

Varför sover dom inte när det är helg..........

Ville är ju bara för rolig i veckorna när han ska upp till lekis och pappan ska väcka honom så är han sååååååååå himla svår väckt,sånt hör väl tonåren till.......men nu när det är helg då vaknar man minnsan nu fast han va uppe och lekte till 22.00 i går kväll......tokungen min....har sovit dåligt i natt har ont på högersidan av bröstkorgen....så det va svårt att komma till ro och somna....och sen måste jag få bättre fart på min mage......idag ska pappan veckohandla och så ska han börja beta av julklappslistan till barnbarnen.....i går så inhandlades det en stor platt-tv till tv rummet,vilket jag tycker är totalt onödigt men pappan har ju tjatat om en sån där tv länge och så köpte han en dvd också så nu Syster Yster min kan jag börja kolla filmerna jag fått =))....Jag tycker ju vi kunde väntat med det eftersom nu ska ju jag få min lön från berömda försäkringskassan och om dom har man ju hört skräckhistorier men folk som inte fått pengar fast dom är dödssjuka......så få se hur det går för mig........jag kan ju gå iallafall....skämt åsido så är man ju i deras klor nu.......jobba kan jag ju inte.......är ju svårt och gör ont bara att klä på sig....nop nu kaffe......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar