Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 6 december 2011

Äntligen Hemma.........


ja då har jag kommit hem och landat lite..shit vilken pärs tog ju evigheter att få medicinen från apoteket en hel stor kasse full med medicin,kolla in kassen brevid stickkorgen,nu gäller det att ta rätt piller vid rätt tid ........har ätit också..det va så fint i huset när jag kom hem..Sara och lilli Isak hade varit här och städat...sen har Linnea vattnat blommor och tvättat av alla köksluckorna,bara damningen i vardagsrummet kvar.....är förstås trött som en liten gris men efter att ha haft en rumskompis som berättade sin sjukhistoria så hoppas jag INNERLIGT att min stannar här...usch läskigt..nu kaffe....skrika på pappan =))))))

1 kommentar:

  1. Ja du, nu har du landat hemma. Måtte allt gå bra så du får ägna dig åt att läka sår och ta dina mediciner. Senare denna månad blir dagarna längre än nätterna och jag hoppas att du kommer att få extra styrka då.
    Kram!

    SvaraRadera